Widget Image
ΑρχικήΝέα & ΠληροφορίεςΔιατροφη και Προπονηση Χέρι-Χέρι μεχρι την Κορυφή

Διατροφη και Προπονηση Χέρι-Χέρι μεχρι την Κορυφή

IMG_3833

Διατροφη και Προπονηση Χέρι-Χέρι μεχρι την Κορυφή

Διατροφή και άσκηση λειτουργούν χέρι-χέρι,υποστηρίζοντας το ένα το άλλο. Δεν μπορείτε να προπονηθείτε κάνοντας μια κακή διατροφή, αλλά και το αντίστροφο.Για να δείτε τα αποτελέσματα που προσδοκείτε θα κάνετε καλά  να τηρήσετε ευλαβικά και τις δύο αυτές αρχές.

Ορισμένες συμβουλές διατροφής που πρέπει να θυμάστε πάντα και να τηρείτε:

– Προσπαθήστε να κάνετε συνειδητά ένα υγιεινό τρόπο διατροφής μέρος της καθημερινότητάς σας για πάντα και όχι εποχιακά.

– Εστιάστε στο να βγάλετε τη ζάχαρη, τις τηγανισμένες τροφές και το αλκοόλ από τη διατροφή σας όσο το δυνατόν περισσότερο.

– Προσέξτε τις κρυμμένες θερμίδες που κρύβονται κάτω από τις ετικέτες των υγιεινών τροφών,για αυτό τον λόγο διαβάστε προσεκτικά στις ετικέτες των τροφών που προμηθεύεστε,την διατροφική ανάλυση καθώς και από που προέρχονται τα διαφορά συστατικά που περιέχονται μέσα σε αυτές, θυμηθείτε γνώση σημαίνει ασφάλεια και υγεία.

– Φροντίστε να τρώτε πάντα πρωινό μέσα σε μια ώρα από το ξύπνημα σας και να τρώτε μικρότερες μερίδες καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας,για να διατηρήσετε μια καλύτερη ισορροπία ενέργειας και να διατηρήσετε τον μεταβολισμό σας ενεργό και υψηλό σε όλη την ημέρα σας. Αυτό θα εξασφαλίσει υψηλότερο ρυθμό συνεχούς καύσης.

– Όταν επιλέγετε καλοκαιρινά ποτά, τίποτα δεν είναι καλύτερο για σας από το αρχικό αναψυκτικό της μητέρας φύσης το νερό. Το νερό είναι το καλύτερο για την ενυδάτωση, προσφέρει μηδενικές θερμίδες και έχει πιο μακροχρόνια επίδραση στη διόγκωση της δίψας. Άρα λοιπόν δεν υπάρχει καλύτερο ποτό από το νερό καθώς και τους φρέσκους χυμούς.

-Προτιμήστε αντί για αλκοολούχα ποτά η κοκταίηλς που περιέχουν πολύ ζάχαρη,κρασί κόκκινο η λευκό!

Good diet and exercise

Εδώ είναι και μερικές συμβουλές προπόνησης για να δημιουργήσετε  το σώμα που επιθυμείτε:

-Προπόνηση και διατροφή έχουν ένα κοινό στόχο,το κάψιμο θερμίδων από το συσσωρευμένο λίπος και από την άλλη την διατήρηση του μυϊκού ιστού, όμως τις πιο πολλές φορές η αερόβια άσκηση σε κλειστό χώρο είναι και βαρετή, όχι όμως τους καλοκαιρινούς μήνες που μπορεί να γίνετε έξω στη φύση.

-Μόλις λοιπόν ζεστάνει ο καιρός, μπορείτε να αφήσετε  το γυμναστήριο και να παραμείνετε σε φόρμα ενώ απολαμβάνετε την υπέροχη φύση.

-Ορισμένες καλές επιλογές για καρδιοκυκλοφορικές δραστηριότητες που μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους γυμναστικής σας, περιλαμβάνουν βόλεϊ στην παραλία, ποδηλασία δρόμου, ποδηλασία βουνού και πεζοπορία.

-Για εκείνους που θέλουν να χάσουν βάρος άμεσα, αλλά παράλληλα να διατηρήσουν το μυικό τους ιστό και να έχουν αποτελέσματα όσον αφορά την μυικότητά τους,η προπόνηση στο γυμναστήριο πρέπει να είναι συνεχής χωρίς διαλείμματα μεταξύ των σετς και να συνοδεύεται στο τέλος από κάποια καρδιοκυκλοφορική άσκηση όπως σταθερό ποδήλατο ή διάδρομο που είναι πιο ασφαλή και φιλικά με τις αρθρώσεις σας και πάντα με στόχο την ασφάλεια γιατί ένας τραυματισμός μας φέρνει μακριά από το στόχο μας.
IMG_3831

 

Καταλήγοντας η υγεία δεν είναι πολυτέλεια – είναι μια αναγκαιότητα. Μείνετε συγκεντρωμένοι και προσηλωμένοι στο στόχο σας  για να επιτύχετε την πιο υγιεινή και βελτιωμένη έκδοση σας.Η σκέψη του να έχετε μια καλή υγεία δεν πρέπει να περιορίζετε ή να υπαγορεύεται  από ένα ημερολόγιο ή μια ειδική περίσταση για να ξεκινήστε μια προετοιμασία. Πρόκειται για ένα σχέδιο επένδυσης για όλη τη ζωή σας, το οποίο θα σας δίνει περισσότερα και ποιοτικότερα χρόνια όσο περισσότερο επενδύετε.

Mitsaris Kostas 
Certified Personal Trainer 
Sport&Fitness Nutrionist

Share With:

angelos@nuntiusweb.gr

No Comments

Leave A Comment