Widget Image
HomeNews & InformationΆρθρο στην ιστοσελίδα nou-pou.gr για την γυμναστική για το καλοκαίρι

Άρθρο στην ιστοσελίδα nou-pou.gr για την γυμναστική για το καλοκαίρι

nou-pou.gr

Άρθρο στην ιστοσελίδα nou-pou.gr για την γυμναστική για το καλοκαίρι

Είναι πολύ αργά να ξεκινήσεις τώρα γυμναστική για το καλοκαίρι; (από nou-pou.gr )

Ο Κώστας Μήτσαρης, έμπειρος personal trainer και sport & fitness Nutritionist, γράφει στο nou-pou.gr για το πιο συχνό λάθος που κάνουμε όλοι εμείς που θυμόμαστε τη γυμναστική μόλις πλακώσουν οι ζέστες και αρχίσουμε να τρέμουμε με την ιδέα ότι, προσεχώς, θα πρέπει να βγούμε στην παραλία με μαγιό.

Ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων θυμάται ότι υπάρχει η λέξη γυμναστική όταν ο καιρός πηγαίνει προς το καλύτερο και μπαίνουμε σιγά-σιγά στην άνοιξη που είναι προάγγελος του καλοκαιριού. Το μοναδικό τους κίνητρο είναι πως θα βγούν το καλοκαίρι στην παραλία και αν τα περσινά ρούχα τους θα είναι όπως πρέπει. Λάθος κίνητρο, λάθος σκέψη! Η κάθε είδους αθλητική δραστηριότητα και ειδικά η γυμναστική πρέπει να έχει το σωστό κίνητρο, γιατί μόνο τότε προάγει την υγεία, ψυχική και σωματική. Αυτός δηλαδή που ουσιαστικά είναι ο λόγος για να ξεκινήσουμε να αθλούμαστε.

Αυτό που τονίζω συνέχεια σε πελάτες μου που με προσεγγίζουν για να ενημερωθούν είναι οτι η γυμναστική και η κάθε είδους αθλητική δραστηριότητα είναι τροφή για το μυαλό μας, προάγει την ψυχική ευεξία, είναι ψυχολογική εκτόνωση από τη δύσκολη καθημερινότητα και, εν τελεί, είναι κάτι που κάνουμε πραγματικά για εμάς. Κάτι που μας κάνει να είμαστε καλύτεροι σε όλες τις άλλες εκδηλώσεις της ζωής μας. Όλα τα άλλα που πετυχαίνουμε, όσον αφορά την αισθητική πλευρά των πραγμάτων, είναι μεν σημαντικά αλλά δευτερεύοντα.

Εάν λοιπόν αντιμετωπίσουμε ως πρωτεύοντα κίνητρο την γυμναστική και μόνο αυτή, τότε θα απαλλαγούμε από το καθημερινό άγχος και θα πετύχουμε και όλα τα άλλα σημαντικά αποτελέσματα που είναι απόρροια της αθλητικής δραστηριότητας πολύ πιο εύκολα!

Είναι, όμως, αργά να ξεκινήσουμε αυτή την εποχή; Πότε δεν είναι αργά, αρκεί να ακολουθήσουμε κάποια βήματα που θα μας κάνουν να έχουμε άμεσα αποτελέσματα έτσι ώστε να πάρουμε θάρρος και να συνεχίσουμε δίνοντας την ευκαιρία στο σώμα μας να ανταποκριθεί! Ακολουθούν κάποιες γενικές συμβουλές.

 Βρείτε τι σας ταιριάζει

Αναζητήστε και κάντε τη γυμναστική εκείνη η οποία ταιριάζει σε εσάς. Ποιο είναι το κριτήριο της επιλογής; Το να σας κάνει χαρούμενους όσο την κάνετε και να σας αφήνει με ένα αίσθημα ικανοποίησης όταν ολοκληρώνεται.

Βάλτε σαφείς στόχους

Είναι πολύ σημαντικό να ξέρετε ακριβώς τι είναι αυτό που επιδιώκετε από τον τύπο της γυμναστικής που επιλέξατε να ξεκινήσετε να κάνετε. Ή να φροντίσετε να συμβουλευτείτε έναν ειδικό ώστε να σας πει αν οι προσδοκίες σας είναι ρεαλιστικές ή όχι. Εξίσου σημαντικό είναι να θέσετε στόχους για τον εαυτό σας. Πρώτα χρονικούς και μετά σωματικούς. Γιατί μόνο έτσι θα έχετε κίνητρο επίτευξης του στόχου σας σε καθημερινή βάση. Και να θυμάστε, χωρίς στόχο, δεν υπάρχει κίνητρο.

Τηρείτε το πρόγραμμα ευλαβικά

Πρώτα πρέπει να βγάλετε ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Και μετά να φροντίσετε να το τηρείτε με προσήλωση. Γιατί η επανάληψη φέρνει τα αποτελέσματα. Όπως λέω πολλές φορές στους πελάτες μου, ‘Φανταστείτε ότι έχετε ένα σάκο κρεμασμένο στη πλάτη σας και εκεί ρίχνετε κάθε φορά τις προπονήσεις σας. Όσο πιο πολύ γεμίζει τόσο περισσότερα και καλύτερα είναι τα αποτελέσματα’

Εννοείται πως, εάν έχετε την οικονομική δυνατότητα, δουλέψτε με κάποιον επαγγελματία ειδικό του χώρου που επιλέξατε. Αυτός είναι που θα σας καθοδηγεί και θα αποτελεί έμπνευση στις προσπάθειες σας!

Όσον αφορά τις επιμέρους συμβουλές, αυτές περιλαμβάνουν

Ασφάλεια:

Το πρώτο μέλημα μας πρέπει να είναι πως θα βγούμε μέσα από την προπόνηση ασφαλείς και χωρίς τραυματισμό. Γιατί ένας τραυματισμός μας φέρνει πίσω με αποτέλεσμα να απομακρυνόμαστε από τον στόχο μας. Παράγοντες που ευνοούν τον τραυματισμό είναι ο υπέρμετρος ενθουσιασμός, η μη κατανόηση των πραγματικών μας δυνατοτήτων και η υπέρμετρη ανταγωνιστικότητα. Μην ξεχνάτε ότι το σώμα σας είναι φίλος σας δεν έχετε τίποτε εναντίον του. Φερθείτε του με σεβασμό και θα σας το ανταποδώσει.

Προπόνηση:

Καταστρώστε με την βοήθεια ειδικού ένα πρόγραμμα προπόνησης. Τρεις με τέσσερις προπονήσεις την εβδομάδα, διάρκειας από 40′ έως 60′, είναι το ιδανικότερο. Ανάλογα φυσικά με το αθλητικό σας υπόβαθρο, τον χρόνο που διαθέτετε και το είδος της άσκησης.

Διατροφή:

Αναπόσπαστο κομμάτι της όλης προσπάθειας. Συμβουλευτείτε τον ειδικό για να σας προγραμματίσει τη διατροφή σας με γνώμονα τις ανάγκες σας, τον τρόπο ζωής σας, αλλά και την καλή σας υγεία.

 Νερό:

Μια ενότητα μόνο του. Ίσως το πιο παραμελημένο διατροφικό στοιχείο που λαμβάνει βασικό και ενεργό μέρος σε κάθε βασική λειτουργία του σώματος μας, συμπεριλαμβανομένου της ρύθμισης της θερμοκρασίας, της κυκλοφορίας του αίματος, του μεταβολισμού, του ανοσοποιητικού συστήματος και της καταστροφής των αποβλήτων του σώματος. Πρέπει να πίνετε οπωσδήποτε τρία λίτρα, δηλαδή περίπου 12 ποτήρια, ημερησίως. Προσοχή. Όχι κατά τη διάρκεια των γευμάτων ή μετά, γιατί διαλύει τα γαστρικά υγρά, καθυστερεί την πέψη και ελαττώνει την δράση της. Η καλύτερη ώρα είναι πριν από τα γεύματα ή περίπου μιάμιση ώρα μετά.

Το συμπέρασμα όλων των παραπάνω;

Ότι ποτέ δεν είναι αργά κάποιος να αρχίσει να γυμνάζεται. Ούτε ηλικιακά, ούτε εποχιακά. Αρκεί να συνειδητοποιήσει ότι η άθληση πρέπει να γίνει μέρος της καθημερινότητας του, τρόπος ζωής και μέσον ψυχικής και σωματικής υγείας!

Δες εδώ το αυθεντικό άρθρο στο nou-pou.gr

Mitsaris Kostas
Certified Personal Trainer
Sport&Fitness Nutrionist
Share With:

Certified Personal Trainer Sport&Fitness Nutrionist

info@supertrainer.gr

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.