Widget Image
ΑρχικήΥπηρεσίες

Υπηρεσίες

Προγράμματα Γυμναστικής Και Διατροφής
personal trainer - προσωπικός γυμναστής

Ολοκληρωμένα  Προγράμματα Γυμναστικής και διατροφής ειδικά φτιαγμένα για σένα, τα οποία περιλαμβάνουν χάσιμο λίπους, πόντων και παράλληλα αύξηση της καθαρής μυϊκής μάζας!

Μάθε για το HISD workout method by mitsaris μια μέθοδο που πραγματικά μειώνει το σωματικό λιπος,αυξάνει η αν μη τι άλλο διατηρεί την μυϊκή μάζα και παράλληλα αυξάνει την μυϊκή δύναμη, την μυϊκή φυσική κατάσταση αλλά και την αερόβια ικανότητα!

Θα δεις αμέσως αποτελέσματα… αρκεί να το θες!

Personal Training
personal trainer - προσωπικός γυμναστής

Είναι η ώρα να ενεργοποιήθεις και να κάνεις κάτι για σένα και ο καλύτερος τρόπος είναι να γυμνάσεις το σώμα σου και κατ’ επέκταση το πνεύμα σου, η κάθε αθλητική δραστηριότητα είναι πρώτα απ’ όλα ψυχοθεραπεία και εκτόνωση από το στρες της καθημερινότητα σου.

Μην χάνεις άλλο χρόνο, κάλεσε με να φτιάξουμε μαζί το πρόγραμμα που σου ταιριάζει και μαζί να υλοποιήσουμε τους στόχους που θα θέσουμε!

Μπορείς να εκμεταλλευτείς την τεχνογνωσία μου και την εμπειρία μου στο personal training.

Μην σπαταλάς τον χρόνο σου σε μετακινήσεις στο γυμναστήριο, μπορείς να γυμναστείς αν το θέλεις και στο δικό σου χώρο.

Ενδυνάμωση Με Βάρη
personal trainer - προσωπικός γυμναστής
Τι Πρέπει Να Γνωρίζεις Για Να Ξεκινήσεις Ενδυνάμωση Με Βάρη.

Ενίσχυσε τα οστά σου: τονίζοντας τα οστά σας, η προπόνηση αύξησης της δύναμης αυξάνει την αντοχή των οστών και μειώνει το ρίσκο της οστεοπόρωσης.

Κοντρόλαρε το βάρος σου: Αυξάνοντας τον μυϊκό σου ιστό, το σώμα σου καίει περισσότερες θερμίδες με αποτέλεσμα να ελέγχεις το σωματικό σου βάρος.

Αύξησε την αντοχή σου: Όσο γίνεσαι πιο δυνατός, αποκτάς αντοχή στην κούραση, δημιουργώντας μυϊκό ιστό. Επίσης συντελεί στην καλύτερη ισορροπία, το οποίο σε βοηθάει να έχεις ανεξαρτησία και να είσαι δραστήριος ανεξάρτητα από την ηλικία σου.

Έλεγξε τις χρόνιες παθήσεις: Η προπόνηση δύναμης μειώνει τα σημάδια και τα συμπτώματα των χρόνιων παθήσεων, όπως πόνους στην πλάτη και στη μέση, αρθρίτιδα, παχυσαρκία, καρδιακά επεισόδια και διαβήτη.

Αύξησε την συγκέντρωσή σου: Πολλοί ερευνητές προτείνουν την προπόνηση δύναμης σαν μέσο αύξηση της συγκέντρωσης και εστίασης, ειδικά σε ανθρώπους μεγάλης ηλικίας.

Η Διατροφή Είναι Σημαντική;

Η διατροφή είναι όσο σημαντική είναι και η εκγύμναση! Ο σωστός συνδυασμός θα φέρει τα καλύτερα αποτελέσματα!

Δηλαδή Θα Χάσω Βάρος;

Αν αυτός είναι ο στόχος σου, ναι! Μπορεί όμως να θέλεις να αυξήσεις βάρος. Ακόμα και σε αυτή τη περίπτωση ο τρόπος που θα πρέπει να ακολουθήσης για να αυξήσεις το βάρος σου είναι εξίσου σημαντικός!

Σε Πόσο Διάστημα;

Άμεσα!

No Comments

Leave A Comment