Widget Image
ΑρχικήΝέα & ΠληροφορίεςΑνάκτηση: ο κεντρικός διακόπτης απόδοσης και ανάρρωσης από υπερπροπόνηση.

Ανάκτηση: ο κεντρικός διακόπτης απόδοσης και ανάρρωσης από υπερπροπόνηση.

gdgf

Ανάκτηση: ο κεντρικός διακόπτης απόδοσης και ανάρρωσης από υπερπροπόνηση.

Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι η σωστή ανάκαμψη είναι το αληθινό κλειδί για τη βελτίωση των επιδόσεων. Υπερβολική προπόνηση και συνέχιση της εξάντλησης χωρίς πριν και μετά προετοιμασία προγράμματος αποκατάστασης, δεν σας οδηγεί  μόνο στην αποτυχία, αλλά μπορεί να είναι επιζήμια και για την υγεία σας.

IMG_2499

-Δώστε στον εαυτό σας χρόνο για να ανακάμψει μεταξύ των προπονήσεων σας

– Δώστε στο σώμα σας Καύσιμο ύλη  μέσω της διατροφή σας πριν και μετά την προπόνηση σας

-Κρατήστε τον εαυτό σας καλά ενυδατωμένο πριν την προπόνηση σας, κατά τη διάρκεια και μετά.

-Η φράση «χωρίς πόνο δεν έχεις αποτέλεσμα” είναι ξεπερασμένη στη παρούσα κατάσταση! Μάθετε τα όρια σας, ξεκινήστε αργά και μην τα ξεπερνάτε.

Δημιουργήστε ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο προπόνησης παίρνοντας συμβουλές από ένα ειδικό και έμπειρο personal trainer γνωρίζοντας τους στόχους σας καθημερινά, προπονηθείτε ακολουθώντας πίστα το πλάνο προπόνησης.

IMG_2468

Η άνοδος μέσα από τις στάχτες της Υπερβολική προπόνησης

 

Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε όταν η διαρκή προπόνηση ρουτίνας χωρίς κανένα οργανωμένο πλάνο που περιλαμβάνει ξεκούραση και ανάκαμψη έχει προχωρήσει πέρα από την κανονικό. Σύμφωνα με τον Dr. Philip Maffetone τον συντάκτη της Σωματικής Απόδοσης και Κατάρτισης για την αντοχή, η οποιασδήποτε έντασης προπόνηση χωρίς ανάκτηση, ακόμη και η πιο χαμηλής έντασης προπόνηση μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολική προπόνηση, τα συμπτώματα της οποίας γίνονται αντιληπτά από το σώμα, αλλά και τον εγκέφαλο, όπως αναφέρθηκε νωρίτερα. Μια καλά μελετημένη προπόνηση ή άσκηση, βάση σχεδίου  η οποία παρέχει στο σώμα σας τα κατάλληλα εργαλεία που ευνοούν την ορθή ανάκτηση, καθώς και τη μείωση του φορτίου στο σώμα σας, θα οδηγήσει σε εξαφάνιση των συμπτωμάτων της υπερπροπόνησης και στην πλήρη ανάρρωση από αυτήν, με αποτέλεσμα να ανακτήσετε πάλι την διάθεση σας για προπόνηση αλλά και να αρχίσετε να έχετε πάλι πρόοδο!

 

Mitsaris Kostas
Certified Personal Trainer
Sport&Fitness Nutrionist

Share With:

Certified Personal Trainer Sport&Fitness Nutrionist

info@supertrainer.gr

No Comments

Leave A Comment